تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

سردار رویانیان: در نیمه نخست امسال 28هزار براثر تصادف جان باختند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه 28 هزار نفر طی شش ماه گذشته بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند این میزان نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است. 
سردار محمد رویانیان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اعلام این مطلب گفت: از 28 هزار کشته در اثر تصادفات رانندگی بیش از 11 درصد کودکان و 70 درصد جزء سرپرستان خانواده بوده اند.
وی اظهار داشت: تاکنون 81 هزار و 500 کودک و نوجوان و پیش دبستان نشان مخصوص پلیس دریافت کرده اند.
سردار رویانیان با اشاره به صدور گواهینامه مخصوص به معلولان گفت: با تحقیقات و بررسی هایی که در 15 کشور دنیا صورت گرفته این طرح را به اجرا خواهیم کرد.
وی ادامه داد: از جمله ویژگی های این طرح تغییر در نوع پلاک خودرو، گواهینمامه و جایگاه های مخصوص پارک خودروهای معلولین است.
رویانیان در مورد گواهینامه ناشنوایان بالای 70 درصد گفت: این طرح در حال حاضر از سوی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مورد اعتراض قرار گرفته است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور درخصوص برنامه های راهور برای کاهش میزان ترافیک در سطح کشور گفت: در اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین افزایش مسافرت های ریلی می توان گفت ترافیک کاهش چشمگیری داشته است.
وی در پایان از کاهش ترافیک در ماه مبارک رمضان خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد