تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تلفات جاده‌ای در فروردین 15 درصد کاهش یافت

 

 

فرمانده پلیس راه کشور از کاهش حدود 15 درصدی تلفات جاده‌ای در فروردین امسال خبر داد.   

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پلیس راه کشور سرهنگ علیرضا اسماعیلی با اشاره به کاهش 218 نفری تلفات در تصادفات جاده‌ای طی فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی شمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای در فروردین 14.8 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.
وی با تأکید بر اینکه شمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای طی فروردین ماه از یک هزار و 476 نفر در سال 87 به یک هزار و 258 نفر در سال جاری کاهش داشته است، افزود: بر اساس آمارهای موجود استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس به ترتیب 100، 27، 29، 25 نفر کاهش کشته نسبت به سال قبل بیشترین کاهش کشته را در این ماه به خود اختصاص دادند.
سرهنگ اسماعیلی بیشترین علل شکل گیری حوادث در فروردین ماه سال جاری را به ترتیب سواری و وانت 58.7 درصد، موتورسیکلت 17.9 درصد، کامیون 12.1 درصد، عابر پیاده 8 درصد و مسافربری عمومی 3.4 درصد اعلام کرد.
وی مهمترین علل وقوع تصادفات در این مدت را به ترتیب عدم توجه به جلو 24.6 درصد، انحراف به چپ 23.9 درصد تخطی از سرعت مطمئنه 18.9 و عدم رعایت حق تقدم 12.5 درصد ذکر کرد.
فرمانده پلیس راه کشور اضافه کرد: 70 درصد تصادفات طی این مدت از ساعت 7 صبح تا 19 و 62 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها به وقوع پیوسته است.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت بر سرعت و رعایت سرعت مجاز توسط رانندگان در جاده‌های کشور در دستور کار پلیس راه است که در این زمینه با بهره‌گیری از تجهیزات الکترونیکی در تلاشیم تا رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سلیم چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://wikilinks.mihanblog.com

تشکر از شما وبلاگ خوبی داشتین از وبلاگ منم دیدن کنید تازه ساختمش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد