تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

ایران خودرو دیزل موظف به رفع نقص هووهای موجود شد

در پی هشدار فرمانده پلیس راه کشور درباره ایمن نبودن تریلی های هوو در جلسه ای با حضور نمایندگان
ایران خودرو دیزل، بحث تریلی های هوو و تصادفات آن ها مطرح و اعلام شد که در سال گذشته 255 فقره تصادف تریلی های هوو، منجر به مرگ 118 نفر شده است. همچنین 13 درصد تریلی های وارداتی کشور هوو است، اما این تریلی ها در 23 درصد تصادفات تریلی ها نقش دارند.

در این جلسه همچنین تاکید شد: استان های هرمزگان و تهران دارای بیشترین تصادفات تریلی های هوو بوده و در دو ماه نخست سال جاری نیز 38 تریلی هوو در تصادفات مقصر بوده اند.
سرهنگ علیرضا اسماعیلی ـ فرمانده پلیس راه کشور ـ در پایان این جلسه درباره تصمیمات اتخاذ شده گفت: مقرر شد در کمترین زمان ممکن، نسبت به آموزش رانندگان هوو اقدام شده و کنترل های ویژه ای صورت گیرد. همچنین شرکت ایران خودرو دیزل موظف شد نسبت به فراخوان تریلی های هوو از طریق 100 نمایندگی فعال خود برای رفع نقص اقدام کند که بر این اساس تردد تریلی هایی که رفع نقص نشده باشند، در کشور ممنوع می شود.
وی با اشاره به این که تیمی ویژه موضوع تریلی های هوو را در کشور بررسی می کند، افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد نسبت به نصب GPS، روی تریلی های هوو، هرچه سریع تر اقدام شود. از سوی دیگر ایستگاه های کنترلی نیز در محورهای کشور برای بررسی وضعیت تریلی های هوو تشکیل می شود.
موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 18 آذرماه سال گذشته در نامه ای پیرو شکایت های وارده از سال 86 درباره کیفیت خدمات پس از فروش تریلی های هوو به مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد که نواقص متعددی در اجزای مختلف این خودرو از عیوب مرتبط با موتور و مجموعه سوخت رسانی گرفته تا گیربکس و کلاچ، دیفرانسیل، سیستم ترمز فرمان و جلوبندی و بدنه و غیره نشانگر نبود اعمال کنترل های کافی بر کیفیت ساخت و عملکرد تریلی های وارداتی قبل و پس از واردات است. در این جلسه همچنین نماینده شرکت ایران خودرو دیزل نیز پیشنهاداتی را برای رفع نقص این تریلی ها اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد