تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

برخورد 21 دستگاه خودرو با یکدیگر در اصفهان

ساعت 21 شب هفتمین روز از نوروز 89 در محور ونداده به داس تعداد 18 دستگاه خودروی‌سواری به علت ریزش شدید باران و لغزنده بودن جاده با یکدیگر برخورد کردند.
فارس: رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همزمان با نیمه دوم سفرهای نوروزی 21 خودرو در جاده‌های اصفهان به علت بارش شدید باران با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ "علی نیکبخت " اظهار داشت: ساعت 21 شب هفتمین روز از نوروز 89 در محور ونداده به داس تعداد 18 دستگاه خودروی‌سواری به علت ریزش شدید باران و لغزنده بودن جاده با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه بدون هیچگونه تلفات جانی بوده و تنها چند مصدوم داشته که به صورت سرپایی مداوا شدند، افزود: ماموارن واحد گشت پلیس راه اصفهان ـ تهران به محض بروز حادثه در محل حاضر و با استفاده از تمام امکانات پلیس‌راه ترافیک به وجود آمده را مهار کرده و مانع از بروز برخوردهای بیشتر در صحنه شدند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در محور سمیرم به یاسوج نیز دو دستگاه پراید و یک دستگاه سمند نیز به علت بارش شدید باران و تگرگ و لغزنده بودن جاده با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه در این حادثه یک نفر از هموطنان ما جان خود در دم فوت کرد.

رئیس پلیس‌راه اصفهان خاطرنشان کرد: در این حادثه نیز ماموران گشت پلیس‌راه استان اصفهان سریعاً در محل حادثه حاضر و از بروز برخوردهای بیشتر بین خودروها در محور مذکور جلوگیری به عمل آوردند.

سرهنگ " نیکبخت " یکی از مهم‌ترین دلایل بروز اینگونه حوادث را نبود رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان ذکر کرد و تصریح کرد: در مواقع بارش نزولات جوی جاده لغزنده شده و قدرت کنترل خودرو توسط راننده کاهش می‌یابد.

وی اظهار داشت: همانطور که همواره باید از سرعت مطمئنه استفاده کنند در مواقع بارش نزولات جوی نیز باید باسرعت کمتری تردد کنند چراکه با کاهش دید مواجه هستند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: خودروی خود را در منتهی الیه سمت راست متوقف کرده و پس از مناسب شدن هوا مجدداً به رانندگی خود ادامه دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد