تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

62کشته و 500 مجروح در تصادفات 48ساعت گذشته


اکونیوز:رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با اعلام اینکه در 48 ساعت گذشته 355 فقره تصادف مهم جاده‌ای رخ داده است از کشته شدن 62 نفر و مجروحیت 500 نفر طی این تصادفات خبر داد.
سرهنگ حسین علیشاهی، گفت: در 222 فقره تصادفات روز طبیعت 31 نفر کشته و 331 نفر مجروح شدند.در 133 فقره تصادف مهم جاده‌ای روز 12 فروردین نیز ، 31 نفر در صحنه تصادف کشته، 169 نفر مجروح و 45 دستگاه خودرو واژگون شدند.
این مقام پلیس راه اعلام کرد:‌ در 2 روز گذشته 104 دستگاه خودرو واژگون شدند، به طوری‌که تنها دیروز 59 فقره واژگونی گزارش شده است.
وی اظهار داشت: بی‌توجهی به جلو با 68 فقره در صدر علل تصادفات رانندگی روز گذشته قرار گرفت و تخطی از سرعت مطمئنه با 38 فقره و انحراف به چپ با 53 فقره از دیگر علل تصادفات رانندگی روز گذشته هستند.
سرهنگ علیشاهی افزود: در مهمترین تصادف دیروز در استان اصفهان محور دهق - علویجه بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه پژو 405 و تصادف با پیکان 6 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.
سرهنگ علیشاهی افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه کمپرسی بنز در محور روستایی راژ در استان آذربایجان غربی یک نفر کشته و 15 نفر مجروح شدند. این کامیون اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار کرده بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور اعلام کرد: ترافیک پرحجم و نیمه سنگینی در محوز رشت - قزوین،‌قزوین - کرج، کرج - تهران و قم تهران وجود دارد. ترافیک در آزاد راه تهران - کرج و قم - تهران در هر دو لاین پرحجم است.
وی اظهار داشت: تا ساعت 24 امروز محدودیت تردد کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای کردستان، کهکیلوئیه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و هراز ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد