تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

ایران رتبه اول بیشترین کشته‌های تصادف دنیا را دارد!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ایران از حیث آمار کشته‌های تصادف در رتبه اول دنیا قرار دارد گفت: الزام به بستن از کمربند ایمنی توسط سرنشیان عقب خودرو ممکن است با مشکلاتی همراه شود اما دیگر زمان آن رسیده مردم قوانین رانندگی را به صورت کامل رعایت کنند.
علیرضا زمانی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: سالانه تصادفات به وقوع پیوسته در کشور بیش از 20 هزار کشته و 200 هزار مجروح بر جای می‌گذارد که می‌توان گفت هر ساله شاهد سونامی تصادفات در کشور هستیم.
وی ادامه داد: ایران از حیث آمار کشته‌های تصادف در رتبه اول دنیا قرار دارد، این در حالی است که تعداد خودروها در بسیاری از کشورها از تعداد خودروهای ایران بسیار بیشتر است.
زمانی تصریح کرد: رعایت کامل قوانین رانندگی از سوی رانندگان و تمام سرنشینان خودروها از مهمترین علل پایین بودن آمار تلفات در بسیاری از کشورها است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برهمین اساس باید پس از سالها فکری اساسی در زمینه کاهش آمار تلفات ناشی از تصادفات می‌شد که در نهایت با بررسیهای کارشناسی، نمایندگان تصمیم گرفتند بستن کمربند ایمنی از سوی تمامی سرنشینان خودروها الزامی شود.
وی عنوان کرد: طبق بررسیهای صورت گرفته در بسیاری از تصادفات به وقوع پیوسته در کشور اگر سرنشینان اقدام به بستن کمربند ایمنی می‌کردند امکان فوت و یا مجروحیت آنان به حداقل می‌رسید.
زمانی گفت: زمان آن رسیده تا در ایران نیز مردم به رعایت کامل قوانین بپردازند تا بیش از این شاهد افزایش آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن در کشور نباشیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر مجلس و دولت اقدام به اجرای چنین طرحی به منظور کاهش آمار تلفات ناشی از تصادفات نمی‌کردند مردم باید خواستار دلیل این سهل انگاری می‌شدند.
وی افزود: احتمال دارد مشکلاتی در ابتدای اجرایی شدن این قانون به وجود آید اما باید با راهکارهای مناسب این مشکلات را به حداقل رساند.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ب.ظ

وای خندم گرفت به این همه ابله بودن.آخه یعنی چه بستن کمربند ایمنی شما ها جاده ها رو امن کنین اصولی و استاندارد کن .شما ها اول در ساخت جاده و ماشین اصول و قانون رو رعایت کنین بعد انتظار رعایت قانون از سوی مردم باشین .مهم اینه که تصادف نشه و گرنه کمربند پراید به چه کار میاد وقتی خودش مچاله میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد