تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

فرمانده ناجا: تلفات خودروهای داخلی6 برابر وارداتی‌ها

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص ایمنی خودروهای کشور گفت: در حال حاضر برخی از خودروهای وارداتی به ازای هر 10 هزار تصادف، یک کشته دارند و ولی خودرویی نیز در کشور وجود دارد که 6 کشته می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی درباره افزایش 8 درصدی تلفات رانندگی امسال در مقایسه با سال گذشته گفت: باید آمارهای اردیبهشت و خرداد امسال بررسی شود تا در این باره صحبت کنیم.

وی تاکید کرد: ‌افزایش تعداد رانندگان و تولید خودرو در کشور و همچنین افزایش سفر ، رابطه مستقیم با تلفات رانندگی دارد.

احمدی مقدم با بیان اینکه اقدامات صرفاً پلیسی دیگر پاسخگوی این شرایط نیست و با اجرای قانون جدیدی که در مجلس به تصویب رسیده روند تصادفات کاهش خواهد یافت،‌ تصریح کرد: قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مدرن و کارآمد است و موجب بازدارندگی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی مراقبت‌ های الکترونیکی برای کنترل جاده ‌ها و رانندگان را از دیگر عوامل مهم برای کاهش تصادفات و تلفات اعلام کرد و افزود:اصلاح جاده ‌ها و ارتقای فرهنگ ترافیک نیز در این موضوع مهم محسوب می شود که در قانون مورد توجه قرار گرفته است و مجموع این عوامل می‌تواند در کاهش کشته‌ ها و تصادفات نقش داشته باشد.

وی افزود: اینکه تصادفات را حذف کنیم نه دراینجا و نه درهیچ جای دنیا اتفاق نمی افتد ، اما باید تلاش کنیم تلفات را کاهش دهیم. / ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد