تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

واژگونی اتوبوس در جاده ساوه با 29 کشته

تعداد کشته شدگان واژگونی اتوبوس در جاده «تهران - ساوه» به 29 تن رسید.

 

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حادثه واژگونی اتوبوس که در ساعت 3:45 صبح امروز 15 کیلومتری ساوه به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس رخ داد، 29 کشته و 10 مجروح بر جای گذاشت.

 

بنابر اعلام اورژانس شهرستان ساوه اسامی مجروحان منتقل‌شده به بیمارستان «مدرس» شهرستان ساوه به شرح ذیل است: «سواد جمله» 42 ساله، «زهرا رستمی» پنج ساله، «وحید نامداری» 19 ساله، «قمر سوری» 25 ساله، «منظر سالار بشیریان» 30 ساله ، یک کودک 10 ساله مجهول الهویه که در بخش ICU بستری است، جوان 20 ساله مجهول الهویه که در بیمارستان فوت کرده است.  

به گزارش ایسنا، «قمر سوری» زن باردار حادثه‌دیده در این واژگونی اتوبوس به علت شدت جراحات وارده و پارگی طحال در حال انتقال به بیمارستان اراک است .

 

همچنین نام هشت مجروح منتقل‌شده به بیمارستان «چمران» ساوه به شرح ذیل است: «زینب رستمی» 9 ساله، «حسین عسگری» 35 ساله که به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان دار فانی را وداع گفت، دو مرد مجهول الهویه 30 ساله که یکی از این دو در بیمارستان جان خود را از دست داد، «معصومه بیگی» 20 ساله، «وحید نجفی» 25 ساله و «احمد مستوفی» 25 ساله.

 

به گزارش ایسنا، با فوت این سه نفر و فوت مرد درحال انتقال به بیمارستان اراک تعداد کشته شدگان واژگونی اتوبوس به 29 نفر رسید.

 

همچنین حسین بدخشان، رییس جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز به ایسنا گفت: سالیانه یکصد تن بر اثر تصادفات رخ داده در جاده «تهران - ساوه» جان خود را از دست می‌دهند.

 

وی در رابطه با حادثه صبح امروز نیز گفت: بعد از اعلام خبر واژگونی اتوبوس جاده «تهران-ساوه» به جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه، سه دستگاه آمبولانس به همراه 3 راننده و 6امدادگر از پایگاه‌های امداد جاده‌ای قره‌چای، شهید چمران و زرندیه در کمترین زمان به محل اعزام شدند تا عملیات رهاسازی و نجات مصدومان را انجام دهند.

 

رییس جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان گفت: سالانه حدود یکصد تن بر اثر تصادفات رخ داده در این جاده، جان خود را از دست می‌دهند و با وجود اعلام مشکلات جاده، هیچ اقدام قابل توجهی برای رفع نواقص آن صورت نگرفته است.

 

همچنین رضایی، رییس مرکز بهداشت شهرستان ساوه درباره این حادثه به خبرنگار حوادث ایسنا نیز اعلام کرد: 4 تن از مجروحان حادثه که حال نامساعدی داشته و در بیمارستان‌های اراک و ساوه بستری بودند، بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد