تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

آسفالت شدن شانه راه‌ها، باعث کاهش حوادث می‌شود

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش حوادث موتورسیکلت‌ها در چهار ماه ابتدایی سال جاری آسفالت کردن شانه راهها در کاهش حوادث موتورسیکلت‌ها اثر گذار خواهد بود.

ملک‌محمد راهواره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: شانه برای توقف اضطراری است، ولی هم اکنون در جامعه عرف شده است که موتورسیکلتها از آن استفاده کنند و حال می توان با آسفالت کردن شانه‌ها به کاهش حوادث موتورسیکلت‌ها کمک کنیم.

وی اظهار کرد: در بحث عابرین پیاده برای کاهش حوادث نیازمند ساخت پلهای روگذر و زیرگذر هستیم، متاسفانه در چند بخش با ساخت پل زیرگذر عبور زیادی را شاهد نبوده‌ایم و به همین دلیل تصمیم بر آن شده است که در محورهایی که بیشترین عبور عرضی را داریم، اقدام به ساخت پل عابر پیاده کنیم. هم اکنون در محور خاش و در چند محور دیگر اقدام به ساخت این پلها کرده‌ایم و در سایر محورها نیز با توجه به اولویتها باید این اقدام صورت گیرد.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان بیان کرد: در چند مورد آمبولانسها دچار حادثه شده‌اند که فکر می‌کنیم به دلیل کمبود آمبولانسها و فرسودگی ماشینها بهتر است بودجه‌ای در بخش ملی و استانی به نوسازی و خرید ماشین اختصاص دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد