تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف مرگبار آزادراه کرج - قزوین با 14 کشته



درپی تصادف یک دستگاه تریلی با اتوبوس مسافربری در بامداد روز گذشته در آزادراه کرج ـ قزوین، 14 مسافر کشته و 29 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 10‌/‌5 صبح دیروز وقوع یک حادثه رانندگی در آزادراه کرج ـ قزوین به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

به دنبال این تماس، ماموران انتظامی استان تهران با اطلاع موضوع به اورژانس، آتش‌نشانی، راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام و متوجه شدند یک تریلی پس از تصادف با اتوبوس مسافربری در حاشیه آزادراه واژگون شده و تمامی سرنشینان اتوبوس که از مریوان عازم تهران بود، دچار سانحه شده‌اند.

دقایقی بعد، با حضور ماموران اورژانس، آتش‌نشانی و راهنمایی و رانندگی و امداد و نجات جاده‌ای در محل حادثه، تلاش‌ها برای نجات مجروحان آغاز شد.

ماموران آتش‌نشانی و امداد و نجات پس از چند ساعت تلاش 29 نفر از مجروحان حادثه را از اتوبوس مسافربری خارج و به بیمارستان‌های البرز، مدنی، شریعتی و امام خمینی (ره) کرج منتقل کردند. 14 نفر دیگر نیز که در این حادثه فوت کرده بودند، به پزشکی قانونی انتقال یافتند، چند نفر از مجروحان حادثه نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمانی به 2 بیمارستان در تهران اعزام شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.


تصادف مرگبار در آزادراه

سردار علیرضا اکبرشاهی، فرمانده انتظامی استان تهران درباره این حادثه گفت: اتوبوس مسافربری از مریوان عازم تهران بود که در آزادراه کرج ـ قزوین راننده از سرعت خود کاسته و ادامه مسیر داده است.

فرمانده انتظامی استان تهران افزود: در همین موقع یک تریلی که از خوی عازم تهران بود، با عقب اتوبوس برخورد می‌کند و هر دو وسیله نقلیه در حاشیه بزرگراه واژگون می‌شوند.

اکبرشاهی یادآور شد: کارشناسان راهنمایی و رانندگی استان تهران با حضور در محل حادثه و بررسی‌های مقدماتی پی بردند علت حادثه خواب‌آلودگی راننده تریلی و سرعت بالای او بوده است.

فرمانده انتظامی استان تهران درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگان گفت: تاکنون 14 نفر در این حادثه فوت کرده‌اند و 29 نفر دیگر در بیمارستان‌های کرج و تهران تحت درمان قرار دارند و ماموران تلاش ویژه‌ای را برای مشخص شدن هویت قربانیان و مصدومان حادثه آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کارشناسان راهنمایی و رانندگی تحقیقات ویژه‌ای را برای مشخص شدن علت اصلی این حادثه مرگبار آغاز کرده‌اند که بزودی پس از پایان تحقیقات اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.


واژگونی اتوبوس ایرانی در ترکیه

گزارش دیگری نیز حاکی است براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس ایرانی در شرق ترکیه، 3 نفر کشته و بیش از 30 نفر دیگر مجروح شدند. به گزارش واحد مرکزی خبر، ا توبوس حامل زائران ایرانی که عازم سوریه بود، نیمه شب گذشته در کیلومتر 25 جاده دیاربکر به علت نامعلومی از جاده منحرف و به یک دره در حاشیه جاده سقوط کرد. با انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان تحقیق در این زمینه ادامه دارد./ روزنامه جام جم/ شش مهر 89

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد