تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

1.4 میلیارد تومان خسارت برای یک تصادف!

مدیرکل بیمه ایران در استان مرکزی از پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان خسارت برای حادثه رانندگی اتوبوس مسیر تهران به ایلام بدون رای دادگاه، توسط این شرکت خبر داد. 

 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، محمدرضا مقدسی مدیر کل بیمه ایران در استان مرکزی ضمن اعلام این مطلب، اظهار داشت: اتوبوس مربوطه بیست و چهارم شهریورماه سال گذشته از تهران عازم ایلام بود که در محور ساوه به سلفچگان دچار حادثه و طی آن 29 نفر کشته و 10 نفر زخمی شدند. 

وی افزود: به دنبال اعلام وقوع این سانحه شدید رانندگی و از آنجا که این خودرو نزد این شرکت تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار داشت، پرونده این خسارت تکمیل و غرامت آن درکوتاه‌ترین زمان به بازماندگان این حادثه رانندگی پرداخت شد.

 

به گفته مدیرکل استان مرکزی بیمه ایران این اقدام درحالی انجام شد که دادگاه به دنبال فوت راننده اتوبوس و به موجب قانون مجازات اسلامی برای این پرونده رای منع تعقیب صادر کرده بود.

 

مقدسی ضمن تأکید براینکه به دلیل پراکندگی و تعدد فوت شدگان و مصدومان، بازماندگان و شاکیان این پرونده به طور تقریب نزدیک به 3 سال دیگر غرامت خود را دریافت می‌کردند، تصریح کرد: بیمه ایران برای جلوگیری از اتلاف وقت رسیدگی به این پرونده را از همان دقایق ابتدایی تصادف آغاز و با دستور کار قراردادن آن توانست در اسرع وقت خسارت بازماندگان این حادثه را پرداخت نماید.

 

به گفته وی در همین راستا با اولیا دم که بیشتر آنها درشهرستان‌های استان ایلام سکونت داشتند ارتباط برقرار و مدارک لازم جهت تکمیل پرونده پرداخت خسارت از بازماندگان گرفته شده است.

 

مدیرکل بیمه ایران در استان مرکزی درخصوص علت این حادثه نیز گفت: کارشناسان راهنمایی و رانندگی خواب آلودگی راننده اتوبوس راعلت اصلی انحراف خودرو از جاده و سقوط آن از روی پل اعلام کرده‌اند. 

گفتنی است، در مراسم پرداخت خسارت به بازماندگان این حادثه که در استان مرکزی برگزار شد علاوه بر بازماندگان این حادثه مسوولان بیمه ایران، مسوولان عالی دادگستری، راهنمایی و رانندگی، استانداری و روسای سایر شرکت‌های بیمه استان مرکزی نیزحضور داشتند./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد