تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

علت اصلی تصادفات جاده‌ای مشخص شد

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌راه کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 40درصد از تصادفات جاده‌ای منجر به واژگونی وسیله نقلیه شده است. 
 

به گزارشواحد مرکزی خبر، مجتبی حسنی، افزود: از علت‌های مهم واژگونی خودروها نیز رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی است که توصیه می شود هموطنان در این حالت از رانندگی پرهیز کنند و تصور نکنند اگر تند بروند زودتر به مقصد می‌رسند.
 

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌راه کشور در ادامه به عمده‌ترین علت تصادفات جاده‌ای در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت‌: انحراف به چپ خودرو علت 24 درصد از تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است.
 

وی افزود‌: در این مدت دو حادثه مهم رانندگی رخ داد که علت هر دو حادثه انحراف به چپ بوده است.
 

سرهنگ حسنی گفت‌: یکی از این حوادث برخورد یک دستگاه خودرو نیسان وانت با یک دستگاه خودرو 405 در استان همدان محور بروجرد - ملایر بود و علت اصلی آن انحراف به چپ خودرو نیسان وانت گزارش شده است‌.
 

وی افزود‌: حادثه دیگر در 37 کیلومتری محور هژدک در استان کرمان رخ داد که علت اصلی این حادثه نیز انحراف به چپ خودرو پراید و برخورد با یک دستگاه خودرو پراید دیگر گزارش شده است‌.
 

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌راه کشور گفت: دومین عامل تصادفات جاده‌ای در24 ساعت گذشته نیز تخطی از سرعت مطمئنه و مجاز است که 22درصد از تصادفات را به خود اختصاص داده است‌.
 

وی افزود‌: سومین عامل تصادفات جاده‌ای نیز در این مدت بی‌توجهی راننده به جلو با 17‌درصد است‌.
 

سرهنگ حسنی گفت‌: علت 37‌درصد از تصادفات جاده‌ای نیز سایر عوامل گزارش شده است‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد