تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

حذف پرحادثه ترین گردنه فارس

پرحادثه ترین گردنه استان فارس اصلاح شد. به گزارش روابط عمومى اداره کل راه و ترابرى استان فارس، نوروزى - مدیر کل راه و ترابرى فارس - در آیین افتتاح و آغاز بهره بردارى بخشى از محور فیروزآباد قیر و کارزین (پروژه احداث واریانت گردنه سم دل دل ) گفت: در سال ۸۷ اقدامات خوبى در حوزه راه انجام شد. 

وى در ادامه اشاره اى گذرا به پروژه هاى افتتاح شده درحوزه راه در سال گذشته نمود و اظهار داشت: پل دوم خان که از پروژه هاى مهم بخش گردشگرى هم بود، بزرگراه محور شیراز - دشت ارژن، بزرگراه محور شیراز سپیدان تا تلمبه خانه حسنى، ۳۵ کیلومتر از پروژه شیراز سروستان، تقاطع پل فسا، تقاطع دوم زرقان که احداث آن سالهاى زیادى طول کشید و محور قادر آباد به خوانسار و اتصال آن به استان یزد و ... از جمله پروژه هاى مهمى بودند که در فارس سال گذشته به بهره بردارى رسید. 

نوروزى در ادامه یاد آور شد: بحث نقاط حادثه خیز یکى از دغدغه هاى اصلى ماست که در این رابطه نقاط حادثه خیز درفارس شناسایى و تابلوهاى سبز رنگ جهت شناسایى آنها در این نقاط نصب شده که این مهم از سال ۸۵ شناسایى و اصلاح این نقاط در دستور کار قرار گرفته است. 

مدیر کل راه و ترابرى فارس در پایان در خصوص پروژه سم دل دل نیز گفت: پروژه مذکور در قالب طرح بهسازى و احداث محور قیر فیروز آباد مى باشد که طول آن سه کیلومتر است و هزینه اجرایى آن نیز دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مى باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد