تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

تصادف

این وبلاگ قصد دارد به تصادف بپردازد... همین!

واژگونی خودرو عامل اصلی حادثه در راه‌های سمنان است

استاندار سمنان گفت: واژگونی خودرو عامل اصلی حوادث رانندگی در راه‌های سمنان است که باید برای آن فکری شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی در جلسه شورای حمل و نقل استان سمنان که در دفتر استاندار سمنان و با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تشکیل شد، اظهار داشت: جاده‌های استان سمنان در حاشیه کویر واقع شده و به همین دلیل سبب خواب‌آلودگی بیشتر و در نهایت واژگونی خودروها می‌شود و این عامل اصلی حادثه در استان است. استاندار سمنان افزود: از مسئولان می‌خواهیم با توجه به عبور زایران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این معبر، عنایت ویژه به جاده‌های استان داشته باشند. وی گفت: باید برای حفظ جان زائران برنامه‌ریزی حساب شده داشته باشیم چرا که در این زمینه مسئول هستیم. استاندار سمنان در مورد مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیز گفت: سود تسهیلات بانکی برای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی خدماتی محسوب شده و بسیار بالاست و سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه نشان نمی‌دهند.
داوود سعدی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از تصادفات در تعطیلات نوروز در سمنان مربوط به خرابی جاده نبوده است، اظهار داشت: بیشترین عوامل سوانح رانندگی در سمنان خواب‌آلودگی، انحراف و واژگونی است.
وی ضمن تاکید بر ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی گفت: همه برای رسیدن به وضع مطلوب و کاهش تلفات جاده‌ای باید تلاش کنیم.
استان سمنان با داشتن 8 هزار و 612 کیلومتر راه شامل بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی یکی از استان‌های پهناور کشور است.
با بهره‌برداری از طرح‌های سفر رهبری و دو سفر ریاست جمهوری، استان سمنان یکی از مترقی‌ترین استان‌های کشور در حوزه راه است.
استان سمنان پنجمین استان وسیع کشور با طول بیش از 600 کیلومتر بوده که بافت اجتماعی استان در طول این مسیر شکل گرفته است.
‌مسافت بین شهرستان‌های بزرگ استان سمنان حداقل 100 کیلومتر بوده و در ضمن استان سمنان در مسیر اصلی مسافرت‌های کشور قرار گرفته است.
مسافرانی که قصد تشرف به بارگاه امام رضا (ع) را دارند، باید از استان سمنان عبور کرده و در هنگام بازگشت نیز استان سمنان مسیر اصلی اکثر مسافران است.
خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در جاده‌های استان سمنان بیشتر است‌.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://tasadof.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز من هم مثل شما دغدغه تصادفات و تلفات جاده ای را دارم و وبلاگی در این مورد دارم.و خواهان همفکری درمورد این مسایل می باشم.
http://tasadof.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد